Wyjątkowy dzień

Powinniśmy wyznawać uczucia osobom nam bliskim każdego dnia, a nie tylko od święta czyli 14 lutego, czy w rocznicę naszego związku albo ślubu. Każdy dzień jest dobry aby powiedzieć komuś „Kocham Cię” poprzez słowa uważaj na siebie, miłego dnia, pamiętam o Tobie, zapnij pasy….

W tym roku walentynki uczciliśmy nie tylko obdarowując się upominkami. Ja przygotowałam dla mojego Ukochanego prezenty np. specjalne bileciki na różne okazje (buziak,wspólnie zrobione obiad, przytulanie itd.), etui na czytnik oraz bokserki z napisem DEBEŚCIAK :D. Zawsze przy dawaniu prezentów stawiam na praktyczność a nie tylko żeby wydać kasę, oczywiście ważne jest to żeby podobał się drugiej osobie. 

Natomiast mój chłopak zaprosił mnie na obiad – niespodziankę. Po drodze nic nie mówił mi gdzie pójdziemy. Dopiero na miejscu zobaczyłam, że zabrał mnie na sushi. Wszystko już było zarezerwowane, zestaw zamówiony, dodaliśmy tylko do niego dwie herbaty. Ja wzięłam zieloną jaśminową, a Patryk zieloną wiśniową. 


Poszliśmy do restauracji o nazwie projekt sushi. Jest to chyba nowe miejsce na mapie Warszawy, ponieważ dopiero otworzyli swoją stronę internetową. Jeśli miałabym ocenić ogólnie smak, wystrój i całą atmosferę w restauracji, która była dosyć mała,  to tak z ręką na sercu daję im 7/10 ;). Kelnerka momentami byłam aż za miła dla nas, widziałam że jej kąciki ust sięgają aż do uszu przy uśmiechu :D. 

Poniżej kilka fotek z naszej wyżerki 😉 


Następnie poszliśmy do czeskiej knajpy przy Chmielnej wypróbować ich piwo. Niestety nie mając pojęcia o ich smakach i tradycjach, żałowaliśmy swojego wyboru. Piwo które wzięliśmy było mocne w smaku, goryczka byłam za mocno wyczuwalna, ale za to miał pyszną piankę na górze 😉 na plus jak dla mnie był klimat tego miejsca, wygodne kanapy, przyciemnione światło oraz muzyka, która nie zagłuszała rozmowy. 


Po kilku dniach dostałam jeszcze spóźniony prezent walentynkowy, a mianowicie złoty łańcuszek z serduszkiem oraz maseczkę, która wystarczy na 10 użyć. Postaram się niedługo wypróbować i na pewno opiszę jej działanie, zapach oraz wszystkie moje za i przeciw.

Skomentuj

