Akcja – reaktywacja! Czyli podsumowanie 2016 roku

Daaaawno mnie tu nie było, a dokładnie pięć miesięcy. Wiele rzeczy się wydarzyło przez ten czas, jednak nie czas by to wszystko opisywać. Chcę zacząć ten rok od podsumowania ubiegłego, robię to pierwszy raz, więc pewnie zapomnę o wielu istotnych rzeczach 😛
 Zanim przejdę do rzeczy, to oznajmiam, iż reaktywuję mojego bloga! Potrzebowałam dużo czasu, aby pozbierać swoje myśli, znaleźć motywację i nowe pomysły.

Czas na podsumowanie 2016 roku 😀
1. Pierwszy raz byłam za granicą, pierwszy raz leciałam samolotem, pierwszy raz byłam w Paryżu! To był taki prezent walentynkowo – świąteczny od mojego chłopaka, typowo romantyczny klimat, Paryż – czyli wieża Eiffela…Te emocje z pierwszego lotu samolotem są nie do opisania, zwłaszcza, że wycieczka aż do dnia wylotu była pod znakiem zapytania z powodu mojej anginy. Niestety pogoda nam nie dopisała, ale to się nie liczy, wspomnienia pozostały jak najbardziej miłe.

2. Zdana sesja zimowa! 
Tak, to chwilami były cuda a czasami wystarczyło tylko opanować swój stres aby wszystko poszło mojej myśli.

3. Zaczęłam prowadzić tego bloga!
Po części ta decyzja zapadła pod namową mojego chłopaka, myślę też, że z tego powodu była ta przerwa. Potrzebowałam po prostu znaleźć w sobie motywację i chęci.

4. Nawiązanie subskrypcji z Shinybox
To była przyjemne pół roku, kiedy co miesiąc kurier przynosił paczkę – niespodziankę. Cieszyłam się jak dziecko, gdy po kolei wyjmowałam różne cudeńka kosmetyczne. Bardzo miło to wspominam i może niedługo wrócę do tego.

5. Zakończenie pierwszego roku studiów
Był to czas kiedy stwierdziłam, że jestem w odpowiednim miejscu, że odnalazłam się na tym kierunku, jest kilka przedmiotów, które są bardzo interesujące i kilka takich, których treść czasami mnie irytuje. Jestem starostą, czyli mam swoje zadania, z których staram się jak najlepiej wywiązywać. Jest to też dla mnie kolejny sposób na walkę z nieśmiałością 🙂

6. Wakacje w Łebie
To chyba było najprzyjemniejsze 6 dni w tamtym roku. Plaża, słońce, gofry, lody, pogoda umiarkowana, spacery, jeżdżenie gokartami, długie rozmowy z moim mężczyzną – w końcu to pierwsze wspólne wakacje.

7. Włączenie się w akcje charytatywne
5 listopada razem z chłopakiem byliśmy na koncercie charytatywnym, a oto kilka słów o nim:
Kuba to mieszkający pod Puławami sympatyczny dwunastolatek, który latem stracił w wypadku rękę. Fundacja „Zarażamy radością” zbiera fundusze na zakup protezy. Cały dochód z koncertu przekazany został na ten własnie cel.
Było wiele utalentowanych osób, które umilały czas swoimi sztuczkami, śpiewem etc.

W grudniu również zamówiliśmy Maxi Singiel zespołu Lasio Companija, z którego cały dochód szedł na leczenie Piotra Myśliwca, chorego na glejaka mózgu.
15776598_1392139897471214_593022963_o

Po tych wszystkich wydarzeniach postanowiłam zorganizować warsztaty razem z fundacją Zarażamy Radością na mojej uczelni, ale o tym więcej napiszę już niedługo 🙂

8. Uczczenie przyjaźni
Razem z przyjaciółką, na znak naszej JUŻ 5-CIO LETNIEJ przyjaźni postanowiłyśmy sobie zrobić kolczyka w tym samym miejscu. Jak cierpieć to razem! 😀

9. Odkryłam magię Aliexpress
Jednocześnie popadłam w nowy nałóg 😀 już jestem w wielu grupach na Facebooku, co chwile nowe przedmioty lądują na mojej liście życzeń. Kupiłam tam już 5 rzeczy, na razie dotarły tylko dwie, etui na telefon i skarpetki. Czekam niecierpliwie na resztę.

10. Nietypowy prezent na Wigilię
Razem z chłopakiem z łożyliśmy się na pół i w ramach prezentu na Wigilię zamówiliśmy 100 sztuk sushi 😀 było duuuużo jedzenia, nie daliśmy rady wszystkiego zjeść oczywście, poznaliśmy nowe smaki i już wiem, że krewetki nie są takie złe.

To był rok obfitujący w wiele emocji, nowych przeżyć i doświadczeń. Myślę, że będę go miło wspominać, między innymi oglądając zdjęcia 😀 Życzę Wam i sobie aby obecny rok był o 100% lepszy.

A Ty co najlepiej wspominasz z ubiegłego roku? Pochwal się w komentarzu 🙂

Skomentuj

