Pierwszy test

Hej 🙂

Kilka dni temu przeszłam się po kilku aptekach i zdobyłam próbki kremów. Najbardziej mi zależało na kremach nawilżających i do cery trądzikowej. Dodatkowo dostałam próbkę z firmy Garnier, jest to 3 w 1, czyli żel do mycia twarzy, peeling oraz maseczka.IMAG1006

Jako pierwszy testowałam krem do cery trądzikowej z firmy BBioli. Jak dla mnie jest bardzo dobry, widziałam rezultat już po pierwszym użyciu, moja ocena 9/10!

IMAG1001

Następnie wypróbowałam krem do cery trądzikowej firmy Pharmaceris, niestety bardzo się zawiodłam na nim, nie widzialam żadnego efektu a poza tym krem jest bardzo tłusty. Ocena 4/10

 

IMAG1004

Od dziś zaczynam test Garniera i oczywiście podzielę się tu moją opinią!  🙂

Skomentuj

